System Zarządzania Jakością

System Zarządzania Jakością2019-01-02T14:28:57+02:00

System Zarządzania Jakością

W trosce o Państwa bezpieczeństwo i komfort oraz najwyższą jakość świadczonych przez nas usług medycznych  w roku 2010 wdrożyliśmy w naszej przychodni System Zarządzania Jakością wg normy ISO PN-EN 9001:2009.

Przyjęcie europejskich standardów zarządzania jakością daje możliwość poznania potrzeb zdrowotnych Pacjentów oraz skuteczną realizację ich oczekiwań. W tej chwili w naszej przychodni wszystkie etapy świadczenia usług medycznych są dokładnie dokumentowane i monitorowane. Zdobywane w ten sposób wnioski umożliwiają natychmiastowe korygowanie nawet najmniejszych odchyleń od obowiązujących procedur i standardów. Dzięki temu proces leczenia jest zawsze w pełni bezpieczny dla naszych Pacjentów. Regularnie badany jest także poziom satysfakcji pacjentów, a każda uwaga jest szczegółowo analizowana, dzięki czemu pacjenci mają bezpośredni wpływ na zmiany w działalności i organizacji przychodni.

Wierzymy głęboko, że podjęte przez nas działania dają Państwu jeszcze większy komfort w kontaktach z naszą przychodnią.